onlyelins

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Elin - 22 augusti 2010 21:47

hej ska snart gå och lägga mig skola imorgon:(

har vart med Linnea på dagen idag vi var hos kaninerna och tog massa kort orkar inte ladda upp bilder nu kanske gör det imorgon.

och för ungefär en halv timma sen var jag med Vanessa vi körde 10 an och det såg säkert ut som om jag var handikappad när jag skulle göra;) hade värkligen ingen bollkänsla idag;)

sen så stod vi på händer och hjula och gjorde rundat det gick la sådär=)

ska sova nu.

nattinatti



hej skola:( farväl sommarlov:(


//Elin

Av Elin - 22 augusti 2010 12:35

Det är skola imorgon! jag kan inte fatta det sommarlovet har gått jätte fort:(

fast man längtar ändå lite för, vi får mac datorer egna skåp inget klass rum man får välja var man ska sitta vi får vara i cafet man får gå hem på rasterna man får gå till ica man får äta godis.

fast man längtar också inte för, vi får läxor igen och lektioner och massa annat-.-

åhh jag vet inte om jag längtar erl inte;)

hoppas jag får skåp över alla säger att det är bättre ajaa vi får se.

ska göra några fler header nu tänkte jag, det kommer kanske ett inlägg senare.


kram/elin

Av Elin - 22 augusti 2010 12:10

tja har inte ätit frukost idag för jag vaknade så sent;)

har precis ätit lunch Linnea ska ringa mig snart hon skulle bara åka och köpa en skolväska och sen så ska vi göra något:)

vad tycker ni om mina bilder jag laddade upp?:)

jag blev skit nöjd med dom(:

ska se om det finns någon bra film på svtplay nu bloggar senare



kram Eliin

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards