onlyelins

Alla inlägg under september 2010

Av Elin - 30 september 2010 22:13

hej svejs här kommer ett mkt snabbt inlägg

idag var jag i stan med lena philipsson (Frida)

vi skulle köpa present till pappa så hitta vi en t-shirt :)

sen så hittade jag ett par vantar bild blir det imorgon.

imorgon är det också skoljoggen kul:D nu måste jag stänga av datan för den laddar ut när som helst

sov gott alla

Av Elin - 30 september 2010 12:30

hej hej sitter utanför den pytte lilla salen ålen och ska ha NO skojigt-.-

nu ska jag kolla lite annat innan vi börjar bloggar ikväll om jag hinner för jag ska till stan sen med lena philipsson och köpa present till pappa för han fyller år på lördag som jag sa nu ska jag kolla lite annat och kanske bloggar ikväll det märker ni

Av Elin - 29 september 2010 12:31

Imorse var det sjukt kalt tyckte jag urch nu vill man inte ha vinter men när det är vinter vill man ha mkt snö:D

just nu sitter jag i bildsalen och väntar att jag ska ha so urch!

säg inte att det blir ett test till nu börjar jag hejdå

Av Elin - 28 september 2010 19:32

det är idol idag igen så grymt :D sebastian sjöng sjukt falskt igår det var jätte dåligt fast i talang så sjöng han jätte ba fast då fick han ju öva mer hoppas det låter bättre idag. vll inte att han ska åka ut redan det får han göra senare isåfall;P

Jamilla som jag hejade på gick inte vidare bajskorv säger jag då men madelene sjög ju faktiskt också bra men jamilla hade utseendet och sjöng hyfsat

nu måste jag dra om jag ska tjäna pengar:D

bloggar imorgon om ja hinner

Av Elin - 28 september 2010 17:18

datan dampar lite så här är resten av inlägget



 


här är några bilder på mig och mina pensionärs kompisar Britta-Lena och Gerda :D

            















Av Elin - 28 september 2010 17:11

tjaaaaaaaa

sitter och lyssnar på musik (Y):D

här är lite låt tips för ni som har tråkigt


Av Elin - 27 september 2010 09:19

sitter i skolan nu och ska ha B-Språk fy det är jätte tråkigt här är lite bilder från igår            Hinner intemer nu börjar lektionen 

Av Elin - 25 september 2010 23:19

kom precis hem från tjejkvällen med bästa tjejerna Denise Elisa Clara Celine och Ellinor:D

shit vad kul det var tårt tävlingen blev lika men inte så konstigt för det var sjukt snygga tårter i mitt lag var Elisa Och Celine i det andra laget var det Ellinor Clara Och Denise

jag har ju tyvärr inte köpt en kamera än :( men jag har tatt ca 100 kort som jag ska ladda upp imorgon för nu årkar jag inte, fick låna fridas kamera att ta kort med :) nu ska jag spela lite spel på fb igen;P typist mig;D

Sista inlägget för idag så natti natii sov gott 

Ovido - Quiz & Flashcards