onlyelins

Alla inlägg under augusti 2010

Hej

Av Elin - 30 augusti 2010 21:27

Hinner inte blogga så mkt nu för har läxor och prov och annat, så om ni undrar så hinner jag bah inte blogga;P



//Elin

Av Elin - 29 augusti 2010 21:22

hej var i skogen för någon timma sen och plocka kantareller:)

hittade en del:D

så nu så har jag ätit kantarell macka:P mums:)

och sitter och snackar med denise:D

fixade naglarna idag jätte snygga blev det dom flästa får se imorgon....

men om ni vill veta nu så är dom svarta med vita prickar :D

drog till torget med frida också en timma innan dom stängde;P

köpte ett prickit paraply hoppas det regnar imon så jag kan ta det:P


ska kolla lite bloggar nu:), bloggar imon







Kram//Elin 

Av Elin - 28 augusti 2010 14:38

hej imorse så vakna jag 8 men somnade om så jag vakna 9;P skulle upp och sälja gt 9.30;)

sen så åkte vi till öb,grizzly, 421 och gick in i intersport cubus kappahl och hm sen drog vi till torget och gick in på kappahl igen och sen panduro sen åkte vi til mcdonalds och köpte hem mat så nu har jag ätit och är proppmätt;P

och nu kan jag sitta lite vid datan:)

köpte hobby färg på panduro, ska måla en skylt:D

vad tkr ni om kläderna jag laddade upp?:D



//Elin

tja

Av Elin - 27 augusti 2010 21:35

Har inte bloggat idag för hade inget att skriva om;P

men sitter och kollar lite kläder ska ladda upp dom jag vill ha och kanske ska köpa:D



                                                      


mkt kläder jag ver måste gå nu bloggar imorgon:)//Elin

Av Elin - 26 augusti 2010 20:05

tjaaaaa:D allihopa

skolan va ganska trist idag vi hade no so sv och ma

sen efter skolan så kolla jag på tv nytt hannah montana avsnitt snart:D yes dom är as bra!! helt seriöst.

sen efter jag hade kollat på tv så åt jag middag ganska tidigt idag ringe Ellinor sen och fråga om hon ville hänga med till torget åhh jo det ville hon så vi åkte dit jag skulle kolla på ett leopard färgat paraply och jeans. Ellinor hade inga pengar med sig så hon la undan några saker känndes som hon la undan jätte mkt;P;D

ska förhöra Denise på läxan nu bloggar sen:)


//Elin


Av Elin - 25 augusti 2010 16:51

Av Elin - 25 augusti 2010 16:30

Ovido - Quiz & Flashcards