onlyelins

Alla inlägg under oktober 2010

Av Elin - 31 oktober 2010 21:28

Godnatt säger jag nu för ska gå och lägga mig.

Visst blev man trött när man ställde om klockan.

Jag kommer somna snart tror jag;) Ni har några timmar på er att rösta på veckans blogg så ni kan göra det nu ni som inte har gjort det. imorgon ska jag dela ut en del jultidningar hoppas det anndra förlaget kommer då med så jag kan få mer pengar + mariokart spelet =D Imorgon blir det nog jag som gör lunchen för Frida sover la antagligen;P nej nu ska jag sova godnatt som gott=)

Av Elin - 31 oktober 2010 18:20

Idag är det halloween:)

funderar på att gå ut men ska gå med Ellinor då.

hahha jo jag vet det är bara mindre som går ut men jag vill ha godis=)

hahahahah har lust att klä ut mig till dvärg isåfall=D

Av Elin - 31 oktober 2010 12:38

nu har jag städat mm så nu ska jag straw äta sen efter jag har ätit då ska jag dela ut jultidningar men någonstans där i mellan så måste jag baka kardemummakaka 

(stavning).

Nu ska jag strax börja med maten så bloggar jag senare.

Av Elin - 31 oktober 2010 10:23

Det är mkt att hinna med idag vet inte riktigt hur jag ska hinna allt;P

Här är allt jag ska göra


Först ducha 


  


Hitta några kläder jag ska ha på mig


  


Städa hela mitt stökiga rum


   


Ställa in marsvins buren + städa den


  


äta


  


Dela ut jultidningarna


  


Blogga


  




Skypa


  


Sova;D

Av Elin - 31 oktober 2010 10:14

igår var jag på bio som ni kanske vet.

jag såg himlen är oskyldigt blå den var ok men den var skit långtråkig det hände liksom inget.

om jag ger betyg så skulle den fått 2 stjärnor 

     


Av Elin - 30 oktober 2010 11:42

Dagens Låt


Av Elin - 30 oktober 2010 11:30

Idag ska jag gå på bio med Mamma pappa och Frida:)

Sen ska vi ut och äta på en resturang i närheten=)

Skulle igentligen följt med till ikea innan också men jag orkar inte det;P

Glöm inte att rösta på veckans blogg i inlägget nedan=)

dom ni har att rösta mellan är Denise och Ronja.


http://thelifeofdenise.bloggplatsen.se


http://ronjalagerqvist.blogg.se 


Rösta nu!

Av Elin - 29 oktober 2010 14:08

Nu har jag tatt ut två som ni ska få rösta på.

Ja nu får man rösta hur många gånger man vill så rösta på bara!


Dom ni får rösta på är.....


Denise Dinov http://thelifeofdenise.bloggplatsen.se


Ronja Lagerqvist http://ronjalagerqvist.blogg.se


rösta på bara!

Ovido - Quiz & Flashcards