onlyelins

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 25 augusti 2010 16:14

Av Elin - 25 augusti 2010 14:55

hej kom hem från skolan nyss

idag hade vi svenska Bild gymmpa och Engelska har säkert glömmt nåt men men.

vi har fått en jätte bra Engelska lärare våran förra var jätte dålig;)

ska se på fångarna på fortet ikväll igen:D

bloggar kanske senare



//ELIN

Av Elin - 25 augusti 2010 07:33

god morgon:)

sitter och kollar fb bilder och äter=)

ska ta bussen snart till gymmpan:) jag och Elisa ska ta bussen till Denise först och kolla på bebisen=D

sen så går vi erl tar bussen bort till gymmpan=D

ska göra iårning mig nu bloggar senare!=D


kram//Elin

Av Elin - 24 augusti 2010 21:33

hej första skoldagen var idag inte så roligt utom skåpen:)

snart får vi macdatorer det ska bli kul:)

nyss kollade jag fångarna på fortet :)

och laddade upp bilder på fb jätte fina bilder:)

jag kan ladda upp dom här med kolla lite längre ner bara(:

ska snart gå och lägga mig och packa väskan


här är bilderna


 

gjorde Header till Ellinor:) vad tycks?



                


kram//Elin


Av Elin - 24 augusti 2010 16:13

sitter här och bloggar och kollar på kameror:) ska vara med Ellinor och Elisa idag igen:) vi kommer ta fler bilder tänkte fixa några bilder nu laddar upp dom sen


//Elin

Av Elin - 23 augusti 2010 13:59

hej är med Ellinor och Elisa vi ska snart gå till skogen och ta kort, just nu håller vi på att spela wii, bakar och kolar på kort:)

ska gå och ta ut kakan nu ses


//Elin

Av Elin - 23 augusti 2010 08:16

Hej skola idag urch! jag vill ha mer sommarlov!

gick upp 7 imorse och durcha sen gick jag och åt frukost så nu sitter jag är

Linnea kommer snart så får dra nu bloggar sen!




Kram//Elin

Av Elin - 22 augusti 2010 21:47

hej ska snart gå och lägga mig skola imorgon:(

har vart med Linnea på dagen idag vi var hos kaninerna och tog massa kort orkar inte ladda upp bilder nu kanske gör det imorgon.

och för ungefär en halv timma sen var jag med Vanessa vi körde 10 an och det såg säkert ut som om jag var handikappad när jag skulle göra;) hade värkligen ingen bollkänsla idag;)

sen så stod vi på händer och hjula och gjorde rundat det gick la sådär=)

ska sova nu.

nattinatti



hej skola:( farväl sommarlov:(


//Elin

Ovido - Quiz & Flashcards