onlyelins

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 22 augusti 2010 12:35

Det är skola imorgon! jag kan inte fatta det sommarlovet har gått jätte fort:(

fast man längtar ändå lite för, vi får mac datorer egna skåp inget klass rum man får välja var man ska sitta vi får vara i cafet man får gå hem på rasterna man får gå till ica man får äta godis.

fast man längtar också inte för, vi får läxor igen och lektioner och massa annat-.-

åhh jag vet inte om jag längtar erl inte;)

hoppas jag får skåp över alla säger att det är bättre ajaa vi får se.

ska göra några fler header nu tänkte jag, det kommer kanske ett inlägg senare.


kram/elin

Av Elin - 22 augusti 2010 12:10

tja har inte ätit frukost idag för jag vaknade så sent;)

har precis ätit lunch Linnea ska ringa mig snart hon skulle bara åka och köpa en skolväska och sen så ska vi göra något:)

vad tycker ni om mina bilder jag laddade upp?:)

jag blev skit nöjd med dom(:

ska se om det finns någon bra film på svtplay nu bloggar senare



kram Eliin

Av Elin - 21 augusti 2010 18:13

idag var jag på ikea köpte lite hyllor och ramar fattas bara en spegel sen är mitt rum klart:)

skulle fixa med ramarna när jag kom hem shit vad ont det gjorde att stänga igen ramen sen.

har fixat med bilder och så när jag kom hem dom kommer lite längre ner.

hade bestämt med linnea att vi skulle göra något men nä då var hon inte hemma.

vi kanske ska hitta på något imorgon istället.

ska gå och hjälpa till med maten nu


//Elin



        

Av Elin - 20 augusti 2010 18:11

hej sitter här med Linnea

vi har tagit massa kort och snackat och suttit vid datan:)

och nu sitter vi vid datan igen och bloggar(:

laddar nog upp bilder senare erl imorgon, vi får se

ska dra nu ses


//Elin

tja

Av Elin - 20 augusti 2010 12:29

tja jag drar till Linnea nu får se vad vi hittar på bilder kommer sen=)


Kram/Elin

Av Elin - 20 augusti 2010 09:13

hej vaknade 08.30 idag;)

ska sitta och blogga lite idag´tänkte jag:)

senare idag så kanske jag ska vara med Linnea och så kanske vi drar till torget=D

kommer la lite bilder då=)

bloggar sen igen.


kram/Elin  

Av Elin - 19 augusti 2010 15:59

hej nu ska ni rösta på vilken Header ni tycker att jag ska ha

kommentera dit namn och vilken Header.


Header 1

 




Header 2







Header 3    





Header 4




Rösta!            

Ovido - Quiz & Flashcards