onlyelins

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Elin - 11 september 2010 19:03

hej idag så har jag  vart med Denise:)

vi har ängnat halva tiden till att vara hos min mormor och morfar ,vi var där för vi skulle mata deras katt smilla:)

och mata fiskarna osv.

Sen när vi skulle gå upp och kolla om smilla hade gjort något i katt lådan;P 

och gissa vad det hade hon inte men sen när man går ut så tramar man i något....

Spya som såg ut som bajs fan vad äckligt säger jag bara så ringde jag mamma och sa det och då skulle hon åka bort och ta upp det för det gör inte jag.

Sen när man går till det andra rummet på övervåningen så ser man ju såklart spår efter henne så hon måste ha trampat i spybajset ;p Smilla Lilla vad har du gjort nu....

sedan så ser man att hon har spytt en till gång på golvet fast det såg ut som vatten nästan och sedan så ser man något brunt på den vita mattan jo det var också en spybajs och så slänger man blicken på den andra vita mattan och gissa vad en till...

Smilla Lilla.

så jag och Denise släppte ut henne en liten stund.

och sedan matade vi guldfiskarna där ute och fiskarna där inne.

Sen när vi hade gjort det så gick vi ut och plocka äpplen där ute i deras trädgård, det fanns massa äpplen och stora var dem också.

så vi plocka en påse full med bara äpplen.

sen var vi klara hos mormor och morfar så då gick vi hem och gjorde äppel paj

så var det saker som inte fanns hemma så då ringde jag mamma igen och sa att hon fick gå in och köpa det när hon hade precis gått ut ur affären.

så då var hon tvungen att gå in i affären igen.

sedan så gjorde vi äppelkaka och så skulle vi skala äpplerna för annars blir dem inte goda så glömde vi det och då hade vi redan lagt på äpplerna 8 äpplen var det.

fast som tur var hade vi mkt fler äpplen.

så det gjorde inte så mkt eller kanske lite för det blev inte så mkt smet fast det fungerade ändå:)

sen precis när jag skulle äta så åkte vi till affären och köpte godis i regnet;)

sen när vi kom tillbaks så åt jag och Denise väntade på mitt rum.

sen när jag hade ätit upp så skojade vi med Ellinor lite (Magneta)

sen så hade ju jag såklart glömt att vi skulle dela upp kakerna så vi gjorde det precis innan Denise skulle gå.

Och så skulle jag ta ut en burk så tappade jag nästan alla locken på golvet smart Britta.

och sen skulle Denise hem.




Undra om någon orkade läsa allt mvg+ på er som orkade läsa:D

Ps. kändes som jag har gjort ganska många fel idag erl vad tkr du Denise


Kramar från/Elin Thorsson

Ovido - Quiz & Flashcards