onlyelins

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Elin - 15 september 2010 21:29

hej alla där framför datan;)

Som dom flesta kanske vet så är det skolfoto imorgon:) det ska bli ganska kul ändå:)

tänker ha på mig en gul topp med short erl jeansleggins får se hur vädret är:)

och så ska jag mixa massa halsban och armband tänkte jag får se hur det blir Icha sa idag att man kunde få sitta på golvet om man ville det vill jag bara om någon annan vill göra det också:)

Nu sitter jag och kollar politik på tv inte särskilt kul me men något måste man ju göra hahah;D

imorgon så får jag mina boots:D och sen så ska jag och denise baka hos henne erl vänta nu vad säger jag denise nej jag menade Britta-Lena:)

och sen så sover jag hos Britta-Lena:) och så tar vi med våra smaskiga kaker till skolan eftersom vi står cafeterian hahaha skoja men vi tar med oss det till cafet:)


nu ska jag mixa armband och halsband som jag ska ha imorgon :) 

bye bye fotbollspaj hahah vad jag har dålig humor hahah jaja hejdå//Elin

Ovido - Quiz & Flashcards