onlyelins

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Elin - 14 september 2010 16:35

hej skolan har vrt tråkig idag bara tråkiga lektioner:(

men imorgon blir det kul igen för då har vi gympa på morgonen och sen har vi bild :) och sen så ska vi rösta på någonslags parti jag ska rösta på miljöpartiet vad ska ni rösta på skriv gärna som kommentar kul att veta:)

dem flesta har jag hört att dem ska rösta blankt;)

Gissa vad jag gör nu.....................BAKAR:D hahah gör det ganska ofta men det är kul att baka:) 

men jag glömde ju så klart att sätta på ugnen så jag märkte det när jag hade gjort smeten så typist mig att glömma sånt;P

håller på att baka rulltårta det glömde jag nog att säga.

men jag ska sätta in kakan nu dom flesta träffar jag la imorgon:)

bye bye äppelpaj:D//ELIN THORSSON.

Ovido - Quiz & Flashcards