onlyelins

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Elin - 25 september 2010 23:19

kom precis hem från tjejkvällen med bästa tjejerna Denise Elisa Clara Celine och Ellinor:D

shit vad kul det var tårt tävlingen blev lika men inte så konstigt för det var sjukt snygga tårter i mitt lag var Elisa Och Celine i det andra laget var det Ellinor Clara Och Denise

jag har ju tyvärr inte köpt en kamera än :( men jag har tatt ca 100 kort som jag ska ladda upp imorgon för nu årkar jag inte, fick låna fridas kamera att ta kort med :) nu ska jag spela lite spel på fb igen;P typist mig;D

Sista inlägget för idag så natti natii sov gott 

Av Elin - 25 september 2010 16:34

Försenat inlägg!;P

Det var ju idol igår som dom flesta kanske såg och sebastian gick vidare det gillar jag(Y) såg ni att han hade solat solarium hahah det såg väldigt roligt ut mot den andra som var normal ljus i hyn;P

nog om det:)

senare när idol nästan var slut så var det två kvar Jamilla och Madelene nu vill jag veta vilken ni tkr av dom som ska gå vidare skriv som kommentar här på inlägget vem ni tkr!

sen så får vi se vilka bloggläsarna tkr så skriver jag även vem jag tycker skriv nu här på bloggen.

Av Elin - 25 september 2010 16:25

jag ar seriöst blivit beroende av Robot unicorn attack spelet på facebook=D

så jävla kul asså spelar det typ hela tiden;P

men nu sa tar jag en paus och bloggar lite istället idag så kommer jag sälja klart jultidningarna och då kan jag skicka in dom och när dom kommer (böckerna) så ska jag bara dela ut dom och så får jag pengar och kan köpa en kamera=D

längtar!!

senare blir det tjejkväll hos elisa det ska bli tårt tävlingar mm har vi bestämt nu ska jag fråga ellinor om det ska vara någon mer tävling bloggar sen:)(Y)

Ovido - Quiz & Flashcards