onlyelins

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Elin - 13 september 2010 19:29

Tja tuffingar jag här:D

Idag så fick vi sluta tidigare för vi hade inte musik:D götttt

sen så var jag på möte för a ni kanske har läst inlägget innan så fattar ni vrf:)

Sen idag så fick jag veta att jag ska få två kusiner till:DDDDDDDDD TVILLINGAR aaaaaaa shit vad kul det kommer bli:D

Någon gång i mars kommer dom.

tänk om det blir två busingar till hahahah HUgo min kusin han som ska få två syskon till han är jätte busig och springer runt överallt tänk då med ytterligare två till:D

åhhhh det kommer bli så kul:)

ikväll så kommer jag kolla på Ullared och biggest loser sverige men bara ett problem båda går klockan åtta och slutar nio;D

hahahah får la välja och då blir de la ullared:D

favorit programmet ;D

kanske bloggar sen får se!;)



KRAMISAR//ELINNNNNNN;D

Ovido - Quiz & Flashcards