onlyelins

Alla inlägg under september 2010

Av Elin - 25 september 2010 16:34

Försenat inlägg!;P

Det var ju idol igår som dom flesta kanske såg och sebastian gick vidare det gillar jag(Y) såg ni att han hade solat solarium hahah det såg väldigt roligt ut mot den andra som var normal ljus i hyn;P

nog om det:)

senare när idol nästan var slut så var det två kvar Jamilla och Madelene nu vill jag veta vilken ni tkr av dom som ska gå vidare skriv som kommentar här på inlägget vem ni tkr!

sen så får vi se vilka bloggläsarna tkr så skriver jag även vem jag tycker skriv nu här på bloggen.

Av Elin - 25 september 2010 16:25

jag ar seriöst blivit beroende av Robot unicorn attack spelet på facebook=D

så jävla kul asså spelar det typ hela tiden;P

men nu sa tar jag en paus och bloggar lite istället idag så kommer jag sälja klart jultidningarna och då kan jag skicka in dom och när dom kommer (böckerna) så ska jag bara dela ut dom och så får jag pengar och kan köpa en kamera=D

längtar!!

senare blir det tjejkväll hos elisa det ska bli tårt tävlingar mm har vi bestämt nu ska jag fråga ellinor om det ska vara någon mer tävling bloggar sen:)(Y)

Av Elin - 24 september 2010 13:56

hejhej sitter och kollar på tv nu men det finns verkligen inget att kolla på-.-

nu har jag precis kommit hem från skolan, vi hade matte prov idag det gick la sådär jag tror jag får precis på gränsen att jag inte klarar det men jag tror faktiskt jag klarade det;)

nu ska jag blogga lite och vara inne på fb åhh längtar så tills imorgon då ska jag och några tjejer ha lite party elr vad man ska säga så ska vi göra tårt tävlingar och danstävlingar:D kommer bli så kul.

//Elin

Av Elin - 21 september 2010 20:31

Hejhej nu sitter jag och kollar på idol det finns så många grymma nu! men förut så var det massa dåliga;P

kommer ni ihåg full på min coca cola 2008 hahah grym var den:D

nu ska jag fortsätta kolla bloggar imorgon.//Elin




Av Elin - 21 september 2010 15:23

Fråge stund


1.Vilket är ditt favorit ämne?

hmm Idrot är ju alltid kul


2.Vilket är ditt favorit djur?

Jag måste nog välja marsvin eftersom jag har två men jag gillar väldigt mkt katter också.


3.Vad hatar du?

WB fjortisar


4.Vad gör du just nu?

Lyssnar på hög musik


5.Vilket ställe gillar du mest, Frölunda torg, Nord stan erl 421?

Då måste jag nog välja torget.


6.Om du fick önska dig någonting vad skulle du önskat dig?

En katt och lite andra saker....


7.Hur många djur har du?

Jag har två marsvin + lite fiskar


8.Vilken frukt gillar du bäst, äpple, päron, banan, clementin erl jordgubbar?

det var lätt att svara på jordgubbar såklart jag älskar dom.


9.Är du allergisk mot något?

Nej inget alls faktiskt


10.Regnar det ute?

Nej det gör det inte.

Av Elin - 20 september 2010 21:34

Goddag Britta här!

Idag har jag och Lena Philipsson vart i stan hon skulle byta sina långkalsonger

och jag skulle kolla på dojjor sen så hittade jag ett par dojjor på din sko dom som jag hade haft fast som var för små så jag köpte dom i en storlek större.

Det var väldigt trevligt i stan och lite folk:)

 det gick tyvärr inte att fixa bild på mina dojjs så får fixa det imorgon

natti natti:)

//Britta


Av Elin - 20 september 2010 09:10

Sitter i skolan nu snart har vi b-språk :(

ska kolla lite bloggar och så nu bloggar sen:)

//ELIN

Av Elin - 19 september 2010 20:08

Hej igen det var inte länge sen jag la upp ett nytt inlägg men här kommer ett till nu håller jag på att greja med bilder så jag tänkte ladda upp dom nu.

 

Galet kul!=D    

  


så det var allt för nu hinner jag inte mer för man får ju inte missa ensam mamma söker(A):D

imorgon blir det dom nya kläderna på

ps kommer ni ihåg att jag köpte ett par skor dom har jag lämnat tillbaka för dom var för små så imorgon drar jag och frida till stan får se om jag hittar ett par skor.

//ELIN

Ovido - Quiz & Flashcards