onlyelins

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Elin - 6 december 2010 21:12

Glöm ej min frågestund det är bara att bläddra ner så hittar ni den=)

Av Elin - 6 december 2010 21:01

Idag åkte JP hem, det var ändå på tiden han hade ju faktiskt   " faket" sig in i hela programet !

Just nu mår jag bra men jag har forfarande sjukt ont efter sprutan jag tog:(

Jag är lite osäker på om jag kommer imorgon för man mår allid ganska bra när man har tatt den men sen 1-2 dagar så kan man bli sjuk och i värsta fall jätte sjuk som Frida:(

Hon var hemma i 2 veckor och bara mådde illa ont i kroppen kunnde inte äta spydde ont i huvudet och ah i stort sätt jätte ont så jag hoppas värkligen att inte jag får så jävla ont!

Får se om jag är sjuk imorgon men tror inte jag kommer vara det men allt är ju möjligt så vi får bara vänta och se.

Just nu har huvudvärken gått över men jag har ont i armen och hjärtat, hjärtat tänker la ni;P men ja jag får ont i hjärtat 5 gånger om månaden ungefär:(

Fast sen går det över efter några min elr timmar.

Imorgon blir det skola hoppas jag man vill ju inte ligga här och spy precis;)


Detta var ett långt inlägg så det blir många bilder och ja inte jätte seriösa bilder


         

Av Elin - 6 december 2010 19:57

 

Av Elin - 6 december 2010 18:21

Nu har jag gjort en ny design här på bloggen ist för min gammala vita tråkiga bakrund.

Det behövs mer färger så jag bestämde mig för en aprikos bakrund =)

En av mina favorit färger så fick det bli lite grått på insidan=)

Kommentera vad ni tkr och om jag ska ändra på något elr allting till en annan färg kommenetera isåfall vilken färg:)

Av Elin - 6 december 2010 16:49

Idag tog jag en spruta och fy vad ont det gjorde innan var jag halvt förlamad men nu HELT förlamad!

Urch vad ont det gjrde men jag sa faktiskt ingenting när jag tog den elr aj elr så menar jag då;)

Och när jag tog den tänkte jag på att Denise skratta;( dumma lilla Dennis!

Och så sa dom att den kommer ingå i skolans vaccination sen för 6orna fast det kommer bli för dom som går i femman nu;P

Fyfyfyfyyfyfyfyyfyfyfyfyfyyyyy vad jag hatar sprutor jag kommer säkert vara sjuk imorgon:(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards