onlyelins

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Elin - 22 december 2010 14:56

Nu har vi kommit hem från torget och sitter hos Denise och ska snart äta.

Men innan tänkte jag blogga lite:)

På torget idag så köpte jag en rosa tunika/klänning till Denise med volanger.

Och till mig köpte hon den fast i en blå färg:)

Senare om någon timma åker jag hem för jag måste ta bussen hem och då vill jag inte ta den när det är kolsvart ute;)

Imorgon är det den 23 December daen innan julafton:)

Då tar vi fram granen och tar fram mer jul saker:)

Senare på kvällen så tror jag mamma gör julbord som vi ska äta hemma och tittar på binolotto på uppesittakvällen :)



Här får ni lite bra låtar att lyssna på


Av Elin - 22 december 2010 10:54

Nu ska jag till torget med Denise och Icha:) 

För att köpa sista julklappen:) Får se vad det blir;P

Men kanske ska köpa något för presentkortet jag fick på newyorker:)

Nu ska vi gå så bloggar jag mera sen:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards