onlyelins

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Elin - 19 december 2010 21:03

Nu är det film på G Jag har satt på "she s the man" har ni hörst talas om den kanske?

Nej nu ska jah fortsätta kola;)


  

Av Elin - 19 december 2010 17:46

NU är jag hemma igen när jag och ellinor hade åkt mini skidor en liten stund så frös vi ihjäl så skulle Linnea komma och åka också.

Fast vi gick hem till henne ist en stund och så kollade vi på hennes kanin ungar sen så gick vi ut igen utanför och åkte ner för en backe;P

Men nu är jag hemma igen och ska snart äta.

Precis när jag kom hem så såg jag världens bästa skidor på blocket så ringde pappa och kollade om dom fanns kvar men nej det gjorde dom inte:(

Vi har ringt på 2 styckna men alldrig ska något finnas kvar:(

Åhh jag ville så gärna ha dom!

Av Elin - 19 december 2010 13:25

Nu ska jag snart ut och åka lite mini skdor med Ellinor vid ängen.

Det är en sjuk rolig backe där som vi ska åka i jag kommer la ramla minst 7 gånger....

Men nu ska jag ta på mig anda kläder så ses vi sen=D

Av Elin - 19 december 2010 09:22

Jag måste värkligen hitta på något idag och inte ligga hemma och sova!

Idag tänker jag ringa vem som helst och det spelar ingen roll var för jag måste hitta på något.

Tiden gick sjukt långsamt igår för att jag inte hade något att göra.

Jag vill vara ute och hitta på något idag ta vinter bilder elr så;P

Åka pulka kanske det är roligt=D fast då ska man åka ner för en brant backe:)

Vad kan man mer göra nu?

Åka skridskor kanske fast jag har inte jätte lust med det idag.

Eller helt enkelt bara göra något(A);)

Aja nu ska jag sluta tjata om detta;P

Jag kanske ska åka till torget då... nej nu ska jag sluta tjata:P

Igår på robinson vann Erik det var bra det för han är en "värdig vinnare";)

Jag var 85% säker att dom andra skulle vinna men det blev inte så tur det;)

Men nu ska jag snart hoppa in i duchen så får vi se vad jag hittar på sen:)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards