onlyelins

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Elin - 26 december 2010 23:24

Jag heter Elin och är 13 år.

Bor i Göteborg med min mamma pappa storasyster Frida och lillebror Lucas.

Jag gillar massa saker sjukt kul att "shoppa";) och att träffa kompisar och ha kul=D

Jag gillar inte spindlar och fåglar;P

Av Elin - 26 december 2010 22:46

Dag 1-Om mig

Dag 2- min första kärlek

Dag 3-Mina föreldrar

Dag 4-Det här åt jag idag

Dag 5-Vad är kärlek?

Dag 6-Min dag

Dag 7-Min bästa vän

Dag 8-Ett ögonblick

Dag 9-Min tro

Dag 10-Det här hade jag på mig idag

Dag 11-Mina syskon

Dag 12-I min handväska

Dag 13-Den här veckan

Dag 14-Vad hade jag på mig idag?

Dag 15-Miina drömmar

Dag 16-Nån jag saknar

Dag 17-Mitt favorit minne

Dag 18-Mi favoritfödelsedag

Dag 19-Detta ångrar jag

Dag 20-Den här månaden

Dag 21-Ett annat ögonblick

Dag 22-Det här upprör mig

Dag 23-Det här får mig att  må bättre

Dag 24-Min jul

Dag 25-Mina rädslor

Dag 26-Min favoritplats

Dag 27-Det här saknar jag

Dag 28-Här bor jag

Dag 30-Detta vill jag alltid minnas

Av Elin - 26 december 2010 21:09

åh jag måste följa med Frida till torget imorgon jag har vart på torget hela denna jävla veckan!

nu får det allt ta att bli sistagången denna veckan som kommer!

Såg ni kläderna jag hade köpt förut? vad tycks?(A)

Jag hade köpt en plånbok också som jag glömnde lägga upp men bläddra bara ner så ser ni;)

Idag har jag som ni kanske märkt vart på torget och sedan åkte vi till mina kusiner så åt vi där och där var också mormor och morfar Malin och Emil:)

Och nu är jag hemma och skypar och lyssnar på musik:)


    

Av Elin - 26 december 2010 15:05

Var nyss på torget det är halva priset på nedervåningen på ginatricot fett nice;)

 Jag köpte ett linne och en tunika två ringar och en plånbok men allt var inte på gina tricot;) senare ska jag till kusinerna nere i skogen;P

Elr nästan i skogen vid landveter :) Här får ni bilder på det jag har köpt:)


  Ringar gina tricot  79 kr tillsammans   tunika 75 kr gina tricot   linne 99 kr gina tricot

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards