onlyelins

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Elin - 17 december 2010 21:53

Nu har pappa fixat bankkortet så jag får koden nästa vecka måndag tisdag elr onsdag, så nu har jag lite pengar att köpa för kontanter har jag 400 kr tror jag och så har jag la 600 kr på kortet:D

Hahhah inte visste jag att det räkte snart till ett guldpass nästa år;)

Men nu skypar jag med Denise som vanligt;P

IMorgon har jag inte planerat något specielt kanske åka till något ställe elr träffa kompisar:)

Det här var allt från idag;)


       

Vilka bilder man kan hitta:D

Av Elin - 17 december 2010 13:11

nu har vi äntligen fått jul lov:D

3 veckor med bara lov så skönt:)

Första veckan alltså nästa så kommer jag vara med kompisar träffa Denise åka till torget och köpa julklappar.

Och på torsdagen så kommer jag städa och ja klä granen mm:)

Och städa ska jag även göra idag annars åker inte pappa till banken och fixar så jg får en ny kod på kortet.

Man ska alltid alltid städa i detta huset dö trist!-.-

Så kommer alltid mamma elr pappa in varje kväll och säger att jag måste städa marsvins buren för att det luktar äckligt men då är det bara att säga att det är dom som luktar, vad pratar jag om föresten;P

Hahahahh aja sen på julafton åker vi till mormor och morfar och träffar halva släkten.

Så firar vi det, sen är det nyårsafton och då träffar vi några kompisar;)

Sen blir det Trysil=D hahahha ska bli skit kul Dom som åker är mamma pappa Lucas Frida Kerstin Denise och jag:D

NEj nu ska jag städa!-.- booooorrrrrrrinnngggggg!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards