onlyelins

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Elin - 12 december 2010 22:08

Jag är glad=D jag kan engelskan och behöver inte plugga mer på det fast det finns en dålig sak kvar no-.-:(

Den kan jag en del sen har jag mer kvar som jag ska göra imorgon och några av frågerna är jätte långa och får  bara helt enkelt inte plats i min hjärna(A)

Men nu ska jag strax sova så jag inte är jätte trött imorgon, jag skypar med en Denise nu som är spårlöst försvunnen så nu får hon allt ta och komma!

Bilderna på tröjan och mitt mästerverk kommer imorgon om jag lär mig no;)





Vacker!

     

Av Elin - 12 december 2010 13:11

Av Elin - 12 december 2010 11:01

Diss




Hiss






Av Elin - 12 december 2010 10:55

Nu är det söndag vilket innebär massa plugg-.-

Men engelskan kan jag nästan och no som är tills på tisdag kan jag hälften;)

Så just nu är det rätt okej men jag ska plugga mera.

Nu håller jag på att lära in mig glosor på engelskan kan nästan alla och sen kan jag i stort sätt engelskan:)

Sen vid 5 tiden så åker vi till mormor och morfar för morfar fyller år=D

Och då kommer kusinerna och mostrarna dit(:

Men nu ska jag allt fortsätta plugga så hörs vi senare.



Av Elin - 12 december 2010 00:10

det blir inga bilder från när vi bakade och tröjan jag köpte.

för jag hinner helt enkelt inte och nu ska jag strax sova så godnatt på er.

Om ni har tur kommer bilderna imorgon.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards