onlyelins

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Elin - 8 december 2010 19:26

fråga frågor på min frågestund och jag kommer nästan svara helt ärligt(A)

ni får bara bläddra ner lite så hittar ni den=D

Jag vill ha 9 frågor till innan jag svarar på alla så fråga på bara=D

Nog om det...

Idag så var jag inte sjuk=D jag som var nästan helt säker på att jag skulle vara sjuk;)

Så på morgonen var det bio som gällde den var bra första gången man såg den men när man har sätt den flera gånger blir den tråkig;P

Sen hade vi svenska och vi skulle prata om vad vi ville och jag skulle inte prata idag om vad jag ville men kommer nog få göra det imorgon;)

Sen hade vi bild och man fick måla vad man ville så jag och Elisa började måla sånna kläder som är utanför bild salen:)

Sist men inte minst så skulle vi baka pepparkakor med det blev inte så, så det blev varm macka ist.

Och så var jag och Denise med Bea, och så sa jag"Vad är klockan?" "Bea:16.20"

"Okej och jag tänkte mig inte för vad hon sa" "Bea:hihihihi jag skoja hihihi"

Och det lät så sjukt kul när hon sa det så jag kunnde inte sluta skratta så jag satt med handen för munnen och fnittrade elr vad man säger;)
Det låter säkert helt konstigt när jag skriver det ni fattar säkert inte;P

Just det jag hon sa också" ett och två ett och två skynda på skynda på jag ska med en buss"

Hahahah ni fattar säkert inte vad jag menar ni skulle ha hört hur det lät så skulle ni fattat;)



      

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards