onlyelins

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Elin - 7 december 2010 21:05

Kom inte på någon bra rubrik idag som ni kanske märkte;)

Idag kom jag till skolan och jag var 75% säker att jag skulle vara sjuk men när jag vakna hade jag bara ont ihuvudet och ont i magen som jag brukar fast jag kände mig lite yr och illamående ett tag fast sen gick det över.

Jag har fortfarane chans att bli sjuk av sprutan och isåfall imorgon så vå får se då också vad som händer om jag går till skolan elr inte.

Idag har vi haft bajs lektioner och imorgon ska vi på bio och se Alice i underlandet orkar inte med den det är alltid någon som sitter med en röd penna och lyser dom i ansiktet och massa skit.

Och draken som bion heter gillar jag inte!

Men sen har vi svenska och då ska vi berätta om vad som helst och jag ska berätta om London.

Just det jag ska redigera bilder det ska jag komma ihåg.

Hellvete också till bion måste vi släpa med oss datan-.-

Jaja sen har bild helt okej och hemkunskap där vi ska baka pepparkakor och Denise imorgon lyckas vi=D

Och så måste Bea vara i våran grupp fröken pet och nogran=Perfekt 

Dom är så störande alla dom om läraren är 3 min försent går dom och hämtar han/hon!

Ni skulle sätt dom.

Jag pallar inte lägga up bilder idag så det får bli imorgon=)

Av Elin - 7 december 2010 21:05

Kom inte på någon bra rubrik idag som ni kanske märkte;)

Idag kom jag till skolan och jag var 75% säker att jag skulle vara sjuk men när jag vakna hade jag bara ont ihuvudet och ont i magen som jag brukar fast jag kände mig lite yr och illamående ett tag fast sen gick det över.

Jag har fortfarane chans att bli sjuk av sprutan och isåfall imorgon så vå får se då också vad som händer om jag går till skolan elr inte.

Idag har vi haft bajs lektioner och imorgon ska vi på bio och se Alice i underlandet orkar inte med den det är alltid någon som sitter med en röd penna och lyser dom i ansiktet och massa skit.

Och draken som bion heter gillar jag inte!

Men sen har vi svenska och då ska vi berätta om vad som helst och jag ska berätta om London.

Just det jag ska redigera bilder det ska jag komma ihåg.

Hellvete också till bion måste vi släpa med oss datan-.-

Jaja sen har bild helt okej och hemkunskap där vi ska baka pepparkakor och Denise imorgon lyckas vi=D

Och så måste Bea vara i våran grupp fröken pet och nogran=Perfekt 

Dom är så störande alla dom om läraren är 3 min försent går dom och hämtar han/hon!

Ni skulle sätt dom.

Jag pallar inte lägga up bilder idag så det får bli imorgon=)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards