onlyelins

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Elin - 9 december 2010 16:52

Idag kommer dem bästa programmen på tv robinsson och sedan får man se kenza och tyra show på datan=D

Kenza har fan bäst humor hahhahah

Idag har det vart en lång dag men fick sluta 1 timme innan vad vi skulle sluta=)

Jag smsade precis pappa att han skulle köpa pepparkakshus idag så gör vi det idag elr imorgon får se;)

Nu ska jag plugga no så bloggar jag mer sen om jag hinner=D

Av Elin - 9 december 2010 12:02

1.Hur lång är du?


Jag är 154-155 cm


2.Vad gillar du mest?


Det finns mkt jag gillar=)


3.Vad hatar du?


Sånna som tror sig.


4.Vem är din bästis?


Denise fast alla ni andra är också jävligt bra vänner=)


5.Vad gillar du mest att göra?


Ha kul vara med kompisar(A)


6.Vilket är ditt favorit program?


Bonde söker fru robinsson Ung och bort skämd


7.Gillar du någon vem isåfall?


Nej jag tror inte jag gillar någon, jag gillar alla vänner som kompisar om det va det ni menade;)


8.Är jag snäll//Ellinor?


Ja oftast


9.Har du blivit biten av en apa?


Ja två gånger


10.Vad är ditt favorit träd?


Hahhah jag vet inte


11.Har du någonsin varit riktigt kär?


Nej jag tror inte det


12.Vad är finast platt elr vågit hår?


Vågit men platt kan också vara fint fast inte helt helt spiktrakt 


13.Hatar du någon?


Vet inte riktigt på vilket sätt?


14.Vad skulle du vilja testa sjunga framför folk elr spela teater?


Om jag kunde sjunga skulle jag tatt det, men i detta fallet blir det teater


15.Vems blogg gillar du mest?


Det finns många bra bloggar, denises linneas albas hahah ah massa=D


16.Kissie elr gaybloggen?


Kissie


17.Foki elr Kenza?


Måste nog ta Kenza


18.Vad skulle du ha gjort om du vann 1 miljon kr?


Jag skulle sparat 75% av allting och sedan skulle jag resa och shoppat


19.Sommar elr vinter?


Båda


20.Skidor elr utomlands?


Utomlands


21.Vilket djur gillar du mest?


Katt


22.Vilka affärer gillar du mest?


Ginatricot hm jc mm=)


23.Vem gillar du?


Alla mina vänner som kompisaar(A)


24.Vem är den snyggaste killen i klassen?


HAhaha ingen alla är lika ful=D


25.Kan du köpa en fisk till mig i julklapp?//Elisa


Ahh om du skaffar ett akvarium som rymmer 75 l

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards