onlyelins

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Elin - 16 december 2010 18:45

Ska dra till torget om 5 min och köpa lösnaglar och naglat så jag kan måla lite som ni ser så a jag ut några videor och då vill jag veta vilken som är snyggast + vad som passar till julafton och om jag ska ha någon av dom imorgon på julavslutningen.

Om inte så ska jag ha mina snygga svampar som jag har målat so jag la ut en bild på tidigare;)
Men ni får helt enkelt tycka till på inlägget med videorna som jag la upp.


Kommentera t.ex

Video ett till julavslutningen

Video 4 till julafton


Jag målar säkert någon ikväll så kommentera nu:D 

Av Elin - 16 december 2010 16:38

  

Av Elin - 16 december 2010 10:24

nu ska vi ha läxförhör och jag kan allting så jag ska försöka få alla rätt:D

Sen har vi no med mausudd super kul-.-

Hoppas vi får göra vad vi vill. Sen ska jag till tandläkarn urch,

Så jag bloggar mer efter jag har vart hos tandläkarn.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards