onlyelins

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Elin - 25 december 2010 22:41

Det har vart lite dåligt bloggande på sista tiden för det har vart julafton mm.

Iellafall imorgon ska jag till torget för det är mellandagsrea och jag har 400 kr på present kort på torget.

Och jag vem vet kanske köper upp dom imorgon;)


Detta ska jag köpa:

En snygg plånbok

Kläder på gina

Kanske en skidhjälm


Domma affären måste jag gå in i:

Gina tricot

Newyorker

Hm

Accent

Teamsportia

Sheshop

Kicks

Sisters

Jc


och massa fler;)

Fan vad jag älskar rea man kan köpa hur mkt som helst för hur lite som helst helt jävla underbart för dom som älskar att shoppa:D

Imorgon lär det minst komma 1 klädesplagg som jag har köpt, bara det inte tar slut:(

Nej det får det inte göra! Jag ska också köpa en tröja till Denise så kommer jag få pengar av henne sen ni vet den rosa tjock tröjan jag har, fast i röd elr rosa:)

Förut var jag också hos kusinerna på pappas sida så bytte vi julklappar mm:)

Och imorgon åker vi till min moster med kusin mm.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards