onlyelins

Direktlänk till inlägg 3 december 2010

Idol

Av Elin - 3 december 2010 20:28

Nu är det idol men tkr inte någon spc är så värst bra Olle är bäst om jag måste välja.

Idag så har jag vart på torget med Denise, vi köpte kläder till dansuppvisningen och det var svårare än vad vi trodde;)

Men ni ska få se kläderna när jag har laddat över dom på datan där nere.

Vi köpte ett par snygga lackleggins och en kort t-shirt som man knyter en knut på:P

Och det gick på 250 kr.

Sen igår så upptäckte jag att jag inte hade någon kofta bara en till gympan och en jätte tunn.

Så jag köpte mig en kofta för 50  kr och från början kostade den 269 kr så där gjorde jag och Denise ett fynd för hon köpte också en fast rosa och jag grå=).

Imorgon ska min lilla elr nej "stora" kusin Emil komma hit, han gillar inte när man säger att han är liten=D så han är en stor kusin på 5 år fast om jag frågar han om han går i skolan så säger han väldigt seriöst "ja det gör jag."

Och om jag frågar han vilken klass han går i så säger han"Vilken klass går du i ?"

jag går i 7an och Frida i 9an.

"Aha jag går i 10an.

Hahhaha men Emil det finns ingen högre klass en 9an.

"Okej men när fyller Frida år"?

Hon fyller den 25 januari.

"Okej jag fyller den 27 Januari"

Men då är du yngre än Frida.

"Nej det är jag inte jag är äldre".

Hahahah han är så rolig han=D

Sen kommer min lilla kusin hugo som ska vara med och hjälpa till=)

Och så är det mian två mostrar alltså mammorna till Emil och Hugo=D

Jag har sakt till mamma att vi ska göra mkt knäck detta året för jag äter bara upp det annars;)

Så det ska vi göra och ischoklad mm;)

Snart kommer bilder på mina kläder ses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 december 2010 23:24

Jag heter Elin och är 13 år. Bor i Göteborg med min mamma pappa storasyster Frida och lillebror Lucas. Jag gillar massa saker sjukt kul att "shoppa";) och att träffa kompisar och ha kul=D Jag gillar inte spindlar och fåglar;P ...

Av Elin - 26 december 2010 22:46

Dag 1-Om mig Dag 2- min första kärlek Dag 3-Mina föreldrar Dag 4-Det här åt jag idag Dag 5-Vad är kärlek? Dag 6-Min dag Dag 7-Min bästa vän Dag 8-Ett ögonblick Dag 9-Min tro Dag 10-Det här hade jag på mig idag Dag 11-Mina syskon ...

Av Elin - 26 december 2010 21:09

åh jag måste följa med Frida till torget imorgon jag har vart på torget hela denna jävla veckan! nu får det allt ta att bli sistagången denna veckan som kommer! Såg ni kläderna jag hade köpt förut? vad tycks?(A) Jag hade köpt en plånbok också s...

Av Elin - 26 december 2010 15:05

Var nyss på torget det är halva priset på nedervåningen på ginatricot fett nice;)  Jag köpte ett linne och en tunika två ringar och en plånbok men allt var inte på gina tricot;) senare ska jag till kusinerna nere i skogen;P Elr nästan i skogen vi...

Av Elin - 25 december 2010 22:41

Det har vart lite dåligt bloggande på sista tiden för det har vart julafton mm. Iellafall imorgon ska jag till torget för det är mellandagsrea och jag har 400 kr på present kort på torget. Och jag vem vet kanske köper upp dom imorgon;)   Dett...

Ovido - Quiz & Flashcards