onlyelins

Direktlänk till inlägg 11 december 2010

Pepparkakor shoppat till mig köpt julklappar troget

Av Elin - 11 december 2010 20:52

Har inte hunnit uppdatera idag för jag har bakat pepparkakor och vart på torget:)

Men nu fick jag tid över good(A)

Jag hållde på att plugga in No inför tisdag sen engelska inför måndag men engelskan kan jag nästan helt bra det=D

Ni ska se mina sjukt snygga pepparkakor som jag laddar upp sen elr på fb ni får se;)

På torget köpte jag en tjock tröja till mig själv som det står "walk with me talk to me follow you heart"

fett nice men den ska jag inte ha på måndag för då ska jag redovisa så då tar jag på mig en kofta mysigare och bekvämare ;)

hahhah vet inte hur jag tänker riktigt ni fattar nog inte;P

Men sen så köpte jag ju även en julklapp till Lucas och då köpte jag en fingerboard och ett linne till Frida som jag har velat ha fast den var lite för lång.

Och Frida ville jätte gärna ha den men hon hade hittat en annan och så skulle hon köpa den och denna en annan dag, men vi lurade henne och sa att jag skulle ha den och hon blev förbannad och jag bah nu köpte jag den du får hitta en annan hahhah så nu har lag slagit in den så hon ska få den:)

jag har en hel kasse full av julklappar men jag är inte klar än de ni....

Jag har 1-2 kvar sen så kan jag spara alla pengar=D

Bilder kommer sedan på mitt mästervärk och på kläderna=)


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 26 december 2010 23:24

Jag heter Elin och är 13 år. Bor i Göteborg med min mamma pappa storasyster Frida och lillebror Lucas. Jag gillar massa saker sjukt kul att "shoppa";) och att träffa kompisar och ha kul=D Jag gillar inte spindlar och fåglar;P ...

Av Elin - 26 december 2010 22:46

Dag 1-Om mig Dag 2- min första kärlek Dag 3-Mina föreldrar Dag 4-Det här åt jag idag Dag 5-Vad är kärlek? Dag 6-Min dag Dag 7-Min bästa vän Dag 8-Ett ögonblick Dag 9-Min tro Dag 10-Det här hade jag på mig idag Dag 11-Mina syskon ...

Av Elin - 26 december 2010 21:09

åh jag måste följa med Frida till torget imorgon jag har vart på torget hela denna jävla veckan! nu får det allt ta att bli sistagången denna veckan som kommer! Såg ni kläderna jag hade köpt förut? vad tycks?(A) Jag hade köpt en plånbok också s...

Av Elin - 26 december 2010 15:05

Var nyss på torget det är halva priset på nedervåningen på ginatricot fett nice;)  Jag köpte ett linne och en tunika två ringar och en plånbok men allt var inte på gina tricot;) senare ska jag till kusinerna nere i skogen;P Elr nästan i skogen vi...

Av Elin - 25 december 2010 22:41

Det har vart lite dåligt bloggande på sista tiden för det har vart julafton mm. Iellafall imorgon ska jag till torget för det är mellandagsrea och jag har 400 kr på present kort på torget. Och jag vem vet kanske köper upp dom imorgon;)   Dett...

Ovido - Quiz & Flashcards