onlyelins

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Elin - 3 oktober 2010 21:34

idag har jag vart på liseberg med ellinor hon hade vart på liseberg igår och då var det jätte mkt folk men idag när vi gick var det jätte lite, inte helt tomt då men inte särskilr mycket;P

vi köte en sån gas ballong för vi skulle testa att dra in så eller vad man säger:P

så nu har vi det på film, jag ska ladda upp dom imorgon om jag hinner för jag måste ha e speciel data till det.

nu ska jag snart gå och lägga mig om jag ska orka morgondagen.

ska bara se en liten film först en stund. imon är det skola tråååkigt-.- så blogar la på rasten imon.

Av Elin - 3 oktober 2010 10:39

jag är trööööööööttttttt -.- jag somna klockan 00.45 igår så jag är sjukt trött nu ;P lucas väkte mig halv elva för att dörren var låst och mamma och pappa hade åkt iväg och frida sov och då väcker han mig och säger att jag ska låsa upp dörren för han ville ut och leka så jag fick gå ner och låsa upp dörren.

så nu siter jag här och kollar lite bloggar:)

jag ska blogga sen när man har fått sova lite mer:)


Ovido - Quiz & Flashcards