onlyelins

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Elin - 23 oktober 2010 19:13

Vilken typ är du?


1.Om någon frågar dig "Hur många har du varit tillsammans med?"


A Tjaa några hundra


B Om man ska vara exakt har jag vart ihop med 1.

du menar den killen/Tjejen i våran klass som har glasögon och sin pappas byxor till naveln?

Ja självklart.


C hehe hemligt




2.Om någon frågar dig "Var köper du dina kläder någonstans?"



A Alla dom där märkes affärerna som min pappa äger.


B jag köper dom på min data där finns det annat än bara affärer utan också google inklusiv wikipedia.


C dom vanliga affärerna hm JC mm.



3.Om någon frågar dig "Hur mkt pengar har du på banken?"



A 10.0000 om inte mer.


B jag lånar av mormor då och då.


C ehh som en normal människa hurså?



4.Om någon frågar dig "skulle nte du operera näsan och läpparna snart?"


A jo det skulle jag elr ska jag ser det äckligt ut nu?


B Vad är operera näsan och läpparna?


C JUUUUUUU fan vad äckligt aldrig att jag skulle göra det man förstör ju fan bara sitt utseende!



5.Du ramlar vad gör du?


A ajj jag bröt en nagel,och stannar tills en kille springer förbi.


B Ajjjjjjjjj ring abulansen elr hämta sjuksystern!


C Ajj en tår rann ner för kinden men fortsätter kämpa ändå.






flest:


A=Du är en snobb!


B=Du är en tönt!


C=Ska vi göra något du är ju fan normal!





Av Elin - 23 oktober 2010 15:16

klockan är 15.17 och jag pluggar no-.- och lyssnar på musik

på torsdag är det no prov så man får la börja i tid om man ska klara det:)

här är lite tips på låtar(Y) :)









Av Elin - 23 oktober 2010 13:08

jag behöver mer besökare till min blogg!

alla ni som redan kollar den ska säga till era vänner att också kolla den för jag behöver mkt mer besökare det sa vara minst 15 besökare per dag så nu får alla ni där hemma säga åt alla era kompisar att kolla den:D

om ni säger till era komisar så kommer det bli mer inlägg och er outfits bilder mm så säg till dom nu:)

Ovido - Quiz & Flashcards