onlyelins

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Elin - 28 oktober 2010 18:41

vill du vara med och tävla i veckans blogg?

isåfall kommentera ditt namn och vrf just du ska vinna tävlingen.

den som vinner får reklam varannan dag i min blogg så du kommer säkert få mer besökare!=)

bra eller hur så anmäl dig nu följ instruktionerna här nedan:)

kom ihåg att det är sista dagen idag och framåt 12.00 så kan du inte anmäla dig längre.


Steg:

1.Tryck på kommentera knappen.

2.Fyll i ditt namn,vad bloggen heter och skriv vrf just du ska vinna tävlingen.

3. tryck på skicka, så tar jag ut 5 som jag tkr är vädiga att vinna imorgon.

Av Elin - 28 oktober 2010 18:33

HEADERN 1  

Av Elin - 28 oktober 2010 15:57

nu har äntligen skolfotot kommit man kan la säga att det blev sådär;P

det ser ut som jag har dubbel haka på ett foto med klassen men inte på det när man tar själv då blev det helt okej:)

tänkte ladda upp det när det är bara jag som tar elr hur man ska säga;D


    

Av Elin - 28 oktober 2010 13:45

hej!

fick reda på idag att jag hade klarat matte provet jag var nästan helt säker på att jag inte skulle klara det.

Men så hade jag klarat det=D

Sen var det  No prov i dag och jag är 90% säker att jag har klarat det=D

så nu har jag äntligen tid att göra annat elr nej vänta nu....

so läxa imorgon ohh noooo.

men aja det var repetition från 6an så det ska la gå bra får plugga lite ändå men jag har mer tid att göra annat nu ! det var på tiden.

Imorgon så sover Denise och Icha över hos mig så får vi se vad vi hittar på=)

snart är det so men innan så ska jag spela crazy taxi och kolla bloggar så ses vi sen!

Ovido - Quiz & Flashcards