onlyelins

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Elin - 26 oktober 2010 21:41

dagarna går fort och snart är det fredag igen.

på fredag sover Denise och Icha över hos mig:)

Nu har pluggat så min hjärna är full med no den har växt faktiskt, den är lika stor som en jordglob=D

sant faktiskt:D kanske....

nä nu ska jag sova så jag orkar morgondagen då är det lång dag och mkt mer plugg sen efter skolan är det dans:)

Denna gången kommer jag skämma ut mig;P

förra gången var det Denise då skulle hon göre ett hopp som vi har på dansen så slant hon på sina leggins och ramlade på magen hahaha oj vad jag skratta jaja imorgon blir det jag som gör något tokigt:D

nu ska jag nana för att orka med imorgon godnatt och sovgott.

Av Elin - 26 oktober 2010 15:18

Jag skulle faktiskt blogga idag fast då kommer läraren in och ska börja lektionen-.-

dagen har vart lång och ska precis börja plugga igen-.-

gjorde eng läxan i skolan så den slipper jag göra nu:)

åt ingen frukost idag heller:/ kunnde inte få i mig så jag og med mig en clementin som jag kunnde äta i skolan men nä det han jag aldrig för vi hade så korta raster :(
men som tur va var det hyfsad mat i skolan idag så då åt jag:)

nej nu får jag sluta skriva och börja plugga:(

så kanske jag gör ett till inlägg ikväll om jag har PLUGGAT färdigt.



Dagens outfit:)


   

Ovido - Quiz & Flashcards