onlyelins

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Elin - 14 oktober 2010 16:57

hej dag så har jag varit hemma som ni kanske vet men jag orkade inte sitta vid datan så mkt;P så jag sov mest och kollade på tv.

nu så blir de inte särskilt långt inlägg för jag måste plugga matte men det kan hända att det kommer ett till inlägg ikväll får se om jag hinner med det, det är så mkt läxor och sånt nu jätte trist bara plugg plugg plugg hela tiden:( ojj vad mkt klockan är nu ska fortsätta med matten nu

Av Elin - 14 oktober 2010 07:32

hej förlåt att jag inte blogga igår. jag hade massa läxor och det har jag fortfarande-.-, sen så är det massa program att kolla på + så får jag bara sitta vid datan till 10.00.sen så är det bara 25 min kvar, och dom 25  min gick jätte fort;P

så det han inte bli något bloggande igår men det lär nog bli det idag för jag är sjuk och då finns de inte så mkt att göra;P


Ovido - Quiz & Flashcards