onlyelins

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Elin - 9 oktober 2010 16:53

nej jag är inte bortskämd, men jag gillar bara att shoppa och detta var sånt jag behövde=D

jag köpte ett par svarta leggins för det gick hål i mina förra så nu har jag det ochh sen ett par vita skor som jag ska ha på vintern och när vi är i trysil sen imorgon ska jag köpa en jacka som jag la undan den var sjuk snygg tkr jag hahah(A)

den var svart med ett märke på framsidan och luvan ja det går inte att förklara hur mysig den var;P den var jätte skön specielt luvan:) laddar upp en bild på jackan imorgon :) 

sen när vi hade köpt klart kläder och skor åkte vi till triumf och köpte glass och godis mums=D


    

Av Elin - 9 oktober 2010 09:06

nu har jag skaffat en ny profil bild :) vad tycks?

Av Elin - 9 oktober 2010 08:15

vaknade med huvudvärk idag fy hållde på med lie saker igår så det är la därför men jag ska inte sriva här vad det var förnågot för det tycker jag är taskigt, snart blir det gt venne om jag orkar har så ont i huvudet men vi får se nu ska jag kolla på film på datan:) 

Av Elin - 9 oktober 2010 08:04

hann värlkligen inte att göra fortsättningen igår så den kommer nu 


efter han hade tatt ett steg mot oss så stanna han och stog där ganska länge

och elisa tog upp mobilen och skulle ringa men så glömnde hon av vad hon skulle kolla så hon kolla klockan istället,p

sen när han hade stått där i typ 15 s så gick han till bryggan och kolla där för han letade typ efter burkar det kanske jag skrev erl nä jag venne och då sa jag till elisa vi åker hem nu och så gick vi skit fort till cyklarna vi gick bara fortare och fortare sen sprang vi och låste upp cyklarna och han följde efter oss  men ni vet man får typ panik när sånt här händer erl man strässar så mkt så gissa vad som hände  först när jag skulle låsa upp så gick det inte för jag hade nyckeln på fel håll sen tappade jag låset och det är så här jobbigt lås så annars hade det gått fortare men men ja tappade låset sen när vi skulle hoppa på cyklarna så tappade jag hjälmen så jag tog bara upp den och satte på huvudet och han följde efter oss men sen precis bredvid den backen vi badet så tappa elisa sin mössa så jag tog upp den snabbt och cykla  vidare men som tur var var han inte efter oss där.

Ovido - Quiz & Flashcards