onlyelins

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Elin - 21 oktober 2010 22:22

nu ska jag strax gå och lägga mig.

har precis kollat på Kenza och Tyras show:)

imorgon är det matte prov som gäller sen efter skolan tänkte jag följa med till åby:)

näst nästa vecka har vi höst lov kändes som vi hade höst lov för 4 månader sedan;P

eftersom jag troligtvis åker och badar imorgon så blir det minst 2 inlägg imorgon.

Ett i skolan och ett på kvällen om inte tidigare:)

nu ska jag nana så ses vi imorgon sovgott

Av Elin - 21 oktober 2010 15:47

vad dagarna går fort det var ju måndag igår känns det som men helt plötsligt är det torsdag och imorgon fredag;)

nu måste jag göra matte för jag har matte prov imorgon och på måndag har jag musik läxa som man inte fattar något på så får göra lite sånt nu;P

om jag hinner blir det bloggning ikväll också:)

så håll ögonen uppna;D


Av Elin - 21 oktober 2010 11:56

hej om 15 min har vi klassråd:/ inte särkilt kul men det är la bara 20 min så inte så länge:)

har ni märkt att bloggplatsen har blivit gul?

fult jo jag vet och den är i världens fulaste färg desutom asså gult typ kyckling gult det är fint men inte den här gula färgen fyyyy!

Ovido - Quiz & Flashcards