onlyelins

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Elin - 6 oktober 2010 20:31

hejsan hoppasan:D idag så har det vart lång dag eftersom jag hade elevens val hemkunskap det var kul elr ah det var kul på ett sätt men på ett annat inte;P hon sa att vi kommer baka varje gång:D gött ar med Britta-Lena och Linneá på hemkunskapen erl först var det jag linnea och beatrice så fråga vi om beatrice och denise kunde byta så hon kunde komma i samma som min grupp:D och det gick bra:)

vi bakade smulpaj med vaniljsås och äpplen i:) mums men nu ska jag kolla på bonde söker fru det är så sjukt kul det programmet :D imon börjar jag 8.10:( kommer alltid försent till lektionen, ska försöka blogga på rasten imon om jag hinner annars blir det kvällen:D

men nu blir det bonde söker fru:D 

Av Elin - 6 oktober 2010 07:57

sitter och äter nu men snart drar jag till bussen för vi ska ha gympa:)

lång dag idag eftersom vi har elevens val -.- men det är första gången nu vi har det :D och så har jag  och denise hemkunskap hahah vet inte riktigt vd jag skriver nu;p

Ovido - Quiz & Flashcards