onlyelins

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Elin - 27 oktober 2010 22:16

nu är jag glad för jag kan no:n nananannanana har övat länge nu och nu sitter det så jag har äntligen fått tid över=D

imorgon är det n prov och jag är 80% säker att jag kommer klara det=D

idag så var det dans och man sämde inte ut sig så mkt elr jo jag lite;)

sen efter dansen så åkte jag till 421 och skulle köpa leggins men jag hittade bara halvlånga och sånna som var lite längre en vad jag skulle ha.

får åka och köpa det snart för mina svarta  leggins gick det hål i och nu har jag bah vita och grå.

och Fridas får jag inte låna säger hon, så snart får jag allt åka iväg och köpa några.

Men det var inte bara leggins jag skulle ha utan också en stickad tröja :)

och de hittade jag en fin:)

Här kommer dagens outfit som jag kommer ha imorgon:)

den stickade tröjan på bilden.


   Jag vet att minen ser lite rolig ut men hahahah vem bryr sig;D       

Av Elin - 27 oktober 2010 12:24

Har svenska om 5 min så det får bli ett snabbt inlägg

imorse så hade vi gympa det gick la sådär;P 

vi skulle öva på handboll.

till frukost åt jag två clementin bitar jag vet att ingen bryr sig men skit samma.

till lunch var det fisk , potatis och sås det var la sådär:/

sen blir det hemkunskap så får vi se vad vi ska hitta på då efter det kanske jag och denise drar till torget innan dansen behöver nämligen ett par leggins och en stickad tröja:)

nu börjar vi starx så får sluta skriva så hörs vi förmodligen ikväll=)

Ovido - Quiz & Flashcards