onlyelins

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Elin - 15 oktober 2010 20:13

Hej nu har jag tänkt att gå ner och kolla på idol:) får se vem som åker ut idag förra gången var det hon  som såg ut som en kille kommer inte ihåg var hon heter elr jo sazza erl något sånt heter hon ju;P jag ville att hon skulle åka ut och så blev det:) imorgon blir det gt så det förmodligen bloggning framåt 3 tiden för ska göra lite annat imon också:)

aja nu ska jag gå ner och kolla så jag inte missar halva programet som jag brukar göra;P

Av Elin - 15 oktober 2010 15:07

Nu är jag hos denise och väntar på att hon ska äta klart sen kanske vi drar hem till mig,så får vi se om vi tar några kort;)

här är flera outfits jag har gjort idag:)


     vad tycks? kommentera gärna=D

Av Elin - 15 oktober 2010 12:17

  Outfits

Ovido - Quiz & Flashcards