onlyelins

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Elin - 12 oktober 2010 22:11

hej igen tänkte att jag hinner med ett till inlägg för idag;P 

nu har jag köpt en skid jacka som jag både blev nöjd med men inte nöjd med det är så att jag välldigt väldigt gärna ville ha en annan också jag måste stänga av nnu bloggar imon


  

Av Elin - 12 oktober 2010 18:46

hej:) nu ska jag dra till lite affärer och kolla på jacka som jag skulle gjort i söndags men så hade vi glömt det så vi får se om den jackan finns kvar som jag hängde undan;P det blir antingen e svart, rutig erl ljus rosa jacka vi får la se=D jag lägger ut en bild på jackan jag har köpt imorgon erl idag det beror på hur mkt plugg jag har;)

så nu åker jag så ses vi kanske sen:)

Av Elin - 12 oktober 2010 12:11

Nu ska  jag snart ha no väntar bara på att ellinor ska komma för vi är i samma grupp

sen går vi till den pytte lilla Ålen;P

sen blir det ingen mer bloggning för en jag har kommit hem;)

nu drar jag snart bloggar sen

Av Elin - 12 oktober 2010 11:08

    

Ovido - Quiz & Flashcards