onlyelins

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Elin - 22 oktober 2010 22:37

hej nu är det paus på idol så tänkte att jag hinner göra ett snabbt inlägg:)

när jag var på åby idag så var upplevelse badet stängt och det var just därför jag ville följa med;P

men men det får bli en annan gång.

så öva jag på att hålla andan jag klarade i 15 s ganska länge tycker jag:)

men nu börjar idol igen så ska vi se vem som åker ut

Av Elin - 22 oktober 2010 13:19

nu är klockan snart 13.30 och jag drar iväg till åby badet det var länge sen:)

sen så blir det fredags mys med familjen ska be mamma köpa ostbågar elr chips:)

imorgon morgon så är det GT som gäller får se hur det går denna gången;P

igår så var robinson på tv de laget jag hejar på förlorar alltid.

men nu drar jag till åby badet så ses vi sen:)

Ovido - Quiz & Flashcards