onlyelins

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Elin - 20 oktober 2010 20:19

Nu ska ni inte bara besöka min blogg utan även http://thelifeofdenise.bloggplatsen.se

den handlar om Denise vardag outfits mm

men ni får inte glömma bort att kolla min också;)



om du vill ha lite reklam för din blogg kommentera då vad din blogg heter och vad den handlar om så fixar jag det:)

Av Elin - 20 oktober 2010 19:14

duchade för 45 min sedan sen dess har jag hållt på med en ansiktsmask:)

idag har onsdagen vart lite kortare en vanligt för jag hoppade över dansen idag och det gjorde Denise med.

vi skulle ha sv läxa idag men nej så blev det inte så vi kommer ha den imorgon istället:)

det blir nog ingen mer bloggning idag men ni vet att det alltid kommer minst två inlägg per dag va? ja iellafall det gör det(:

nu ska jag snart ta bort ansiktsmasken:) så får vi se hur det blev;P förmodligen exakt som förut;)


  bilden är inte särkilt snygg jag vet men vem bryr sigxD

Av Elin - 20 oktober 2010 12:11

hej snart har vi so och so läxa om massa verb och substantiv och infintitiv supinum och alla dom;P

ska börja öva nu föresten elisa sitter och sjunger robot blablbla attck:D

Ovido - Quiz & Flashcards