onlyelins

Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Elin - 5 oktober 2010 17:01

Dagens sötis!


  En liten mjaoande söt katt med en blomma framför sig vem kan inte tycka katter är söta?:)

vill bara krama den lille katten:)

Av Elin - 5 oktober 2010 16:51

hahhahahahh gud vad jag skratta första lektionen kunde nästan inte hålla mig för skratt satt så här hela lektionen hehe och hålde för munnen ;P

det var nämligen så här vi hade so och så skrev läraren typ "putte är det vikigaste i koran" för att skojja med oss och se om vi antäknade det ingen gjorde det typ förutom Linneá ;D 

vet ni vem putte är föresten? det är en barn bok för typ 2 åringar:D

sen idag har det inte hänt så mkt bara massa plugg fast det gick fort att plugga tg typ bara 10 min för vi hade repetition från års 6 så man kunde ju helften från början sen så läste jag igenom allt, och när jag skulle förhöra mig så kunde jag det:D så det gick fort:D

någon som vet vad som kommer på tv idag föresten?


tänkte härma foki lite med dagens sötis mest för att jag ska blogga mer:) så flera läser:D

Av Elin - 5 oktober 2010 16:49

nämen tittut glömde lägga ut hur kladdkakan blev igår så här kommer en bild utan grädde på;P


  

Ovido - Quiz & Flashcards