onlyelins

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Elin - 1 november 2010 23:33

Nu är det kväll och ska strax gå och lägga mig även om jag inte är alls trött=)

Nu är det bestämt.... jag och Dennis Groda Floden Dinova ska bli modeller=D

Det ska bli riktigt kul=D

Idag har jag delat ut ännu mera jultidningar så jag har fått ihop ca 1270 kr=)

Duktigt va?;)

Gjorde några fina armband alldeles nyss Dennis Groda Floden Dinova ska få de rosa och jag ska ha det blåa=)

Imorgon ska jag boowla (vilken stavning) med pappa och Lucas:) ska bli kul för alla vet ju redan att jag kommer att vinna NNNOOOTTTTT!

Hahah jag är inte bäst på det om man säger så;D

Nu ska jag strax nana så ses vi imorgon=) Natti natti


        

Av Elin - 1 november 2010 18:44

Hej jag ville bara säga att Denise inte heter Denise utan hon heter 


Dennis Groda Floden Dinova



Det kan ju vara bra att veta


ja jag är seriös

Av Elin - 1 november 2010 10:07

God morgon idag ska jag dela ut dom flesta jultidningarna=) hoppas dom andra kommer från femförlag då också:) för då tänker jag spela mariokart också idag=D

Fast först ska jag dela ut alla böcker(:

vaknade 9 idag trodde jag skulle vakna 8 eftersom man har ställt om klockan. Har jätte tråkigt väntar på att klockan ska bli 1 för då kan jag börja dela ut böckerna;)

Ska nog göra en outfit nu lägger upp den sen isåfall. 

Av Elin - 1 november 2010 09:13

Veckans blogg blev... thelifeofdenise!


Jag tycker att jag ska vinna veckans blogg för jag uppdaterar rätt ofta varje dag, och det skulle vara roligt att få fler läsare.//Denise


    

Ovido - Quiz & Flashcards