onlyelins

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Elin - 13 november 2010 17:30

nu ska vi snart beställa thaimat mums...;)

senare så kanske jag ska kolla på repris på hannah montana forever om jag får för mamma.

missade det igår och imorse för jag var på kalas igår och sålde gt imorse ;)

Har övat på svenska provet i en halv timma nu och jag kan det(Y) det är med massa ordklasser och det är ändå ganska lätt om man tänker efter men det är så boring-.-

Nej nu vill jag ha thaimat ses sen...



ser lite äckligt ut me det är såååå gott!

  

Av Elin - 13 november 2010 12:27

har precis sålt gt och sålde alla 28 tidningarna ovanligt bra eftersom vi brukar sälja 23 när frida och jag säljer tillsammans och nu sålde jag själv=D

Kommer tjäna 300-400 kr idag=D

snart är det dax att köpa kameran köper den nog nästa vecka när jag har fått siba kortet=D

idag så kommer jag bara vara hemma och ta det lungt imorgon är det fars dag och då kommer pappa hem från London då åker vi till mormor och morfar och fikar med Hugo och Emil och resten av familjen=)

snart kommer mamma och ucas med ett nytt wii spel super mario bros elr något sånt heter den.


  

Ovido - Quiz & Flashcards