onlyelins

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Elin - 15 november 2010 21:58

    

Av Elin - 15 november 2010 21:19

Snart börjar pensionärs jävlar, det börjar 22.00 så innan dess ska jag blogga lite och skypa=) NU skypar jag med Denise väldigt ovanligt hahahah=D

Imorgon är det tisdag och då börjar jag 8.10 har jag för mig och slutar 15.00:(

vrf ska alla dagar vara så långa!;O

Sista lektionen idag så var jag grymt trött så jag var lite sur....hahah

Nu ska jag snart välja kläder får se vilka det blir outfit kommer senare idag för morgondagen;)

Idag var det Olga Isabelle som åkte ut i ung och bort skämd, jag ville att hon skulle åka ut för hon gjorde ingeting värkligen sitter där med sin chips skål och ser på när dom andra städar, shyst liksom!

Sen på toan när hon skulle städa så gjorde hon det ens inte och då fick han pear elr vad han heter göra det, han borde igentligen inte suttit löst.

Men nu ska jag välja kläder så ses vi sen=)(Y)

Av Elin - 15 november 2010 18:43

HEJ! nu har jag pluggat klart för idag, jag har skrivit klart om gitarren och om en artist och så har jag läst igenom mina repliker på engelskan så nu kan jag allt det=)

Senare så ska jag kolla på ung och bort skämd och pensionärs jävlar=D
Men nu ska jag bara ta det lungt och göra något roligt=D


 


  

Ovido - Quiz & Flashcards