onlyelins

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Elin - 25 november 2010 22:19

NU sover jag, elr jag är inormt trött så jag somnar vilken sekund som helst.

Imorgon är det fredag och vi har svenska prov, jag siktar på ett vg men  man vet aldrig vad man får.

Innan svenska provet har vi gympa och vi kommer inte ha David och då skulle vi ha en som heter Joakim inte br lärare kan jag säga.

Men nu har jag tittat  klart på kenza och tyra show den var jätte bra fast jag somna nästan för jag var så trött nu ska jag sova ses imon


här är en bild på en trött elin   

Av Elin - 25 november 2010 18:59

      


lite olika bilder med kameran, det kommer mer bilder när jag har tatt lite roligare=D

Av Elin - 25 november 2010 11:59

Nu ska vi snart ha no med mausudd och idag fick vi reda på att han kommer vara vår lärare ända fram till jullovet:O

fattar ni hur jävla tragiskt det är!
nu ska vi gå ut ses 

Av Elin - 25 november 2010 07:41

Nu ska jag strax gå till skolan och ha trökigt! super kul=D

Sitter och äter just nu får knappt i mig något

Men nä jag får allt ta och gå så ses vi senare

Ovido - Quiz & Flashcards