onlyelins

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Elin - 3 november 2010 19:16

Nu är klockan 19.18 och jag och Dennis sitter vid datan ännu;P

Kan hända att det blir några bilder sen vi får se;)

Sen kanske vi går ner och köper godis i affären=) Dennis bjuder på en bild idag=D


  

Av Elin - 3 november 2010 16:56

Nu är jag hos Denise sitter vid datan just nu men sen kanske vi tar lite kort man vet aldrig;)

Idag var jag på torget köpte två linnen ett svart och ett vitt behövde nämligen det till modellkorten och kommer ha användning för dom =)

Sitter här och skrattar för min och Dennis mage kurrar hela tiden hahha=D

Nu ska jag kolla lite bloggar så hörs vi sedan=)

Av Elin - 3 november 2010 11:38

Nu är det onsdag igen och jag ska strax gå upp i duchen men innan tänkte jag skriva lite vad jag ska göra idag.

Så idag ska jag sova hos Denise och så kanske vi åker till torget för jag behöver ett linne till modell grejen;)

Hoppas dom andra jultidningarna kommer idag också =)

Nu ska jag gå in i duchen så bloggar jag sen

Ovido - Quiz & Flashcards