onlyelins

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Elin - 20 november 2010 19:03

Nu är det lördag igen och idag sålde vi slut alla tidningar=D
Sen idag har jag åkt skridskor och bara vart hemma städat buren till marsvinen duchat;)

Ikväll så ska jag äta godis och skypa=D

   

Av Elin - 20 november 2010 15:40

Nu har jag åkt skriskor det var ganska kul=)

Men nu ska jag städa marsvinens bur och sedan ducha. Men jag måste gå ut i frådet för att hämta spån till dom.

Åhhhh vad jag är trött jag vill bara sova,  och ikväll kommer det inget på tv så jag kommer nog sitta vid datan.

Finns inte så mkt att göra elr jo gå ut och hitta på något men nej jag vill bara sova....godnatt zzzzzzzzzzz

Av Elin - 20 november 2010 12:08

Nu ska jag åka till ruddalen och åka skridskor med Elisa Ellinor Clara och Matilda.

Och jag ska gå om 20 min så nu får jag äta så bloggar jag mer sen när jag kommer hem=D

Av Elin - 20 november 2010 09:09

Nu ska jag ut och sälja gt=D jag kommer få ta en väska och lägga den på en pulka idag;) smidigt jo jag vet=)

Det snöar fortfarande ute så jag kommer komma in som en snögubbe sen=D

Men nu ska jag äta frukost innan jag åker elr går;P så jag får blogga mer sen=D

Ovido - Quiz & Flashcards