onlyelins

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Elin - 4 november 2010 23:47

Sitter och skypar med Dennis Groda Floden Dinova=)

Senare idag så lämnade jag ut jultidningarna till massa folk så det innebär massa pengar just nu har jag 3250 kr men imorgon ska jag lämna till en och pappa ska lämna till 4 på hans jobb så det innebär ännu mera pengar=D

Testade mitt mario kart idag om man ska ge det stjärnor hur bra den var så ger jag den 5/5 stjärnor vilket innebär kanon kul=D

Nu ska jag strax sova har jag bestämt detta blir troligen det sista inlägget för idag godnatt;)


  

Av Elin - 4 november 2010 01:37

ja jag borde igentligen sova fast jag är inte trött;)

Sitter och funderar på lite grejer. Föresten Denise jag litar på dig nu.

imorgon är det torsdag och då kanske jag och denise åker till torget hon ska köpa lite där men det blir nog lite svårt för Denise har inga pengar;)

Nu  ska jag sova så ses vi imorgon:) 

Ovido - Quiz & Flashcards