onlyelins

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Elin - 28 november 2010 21:58

    

Av Elin - 28 november 2010 18:04

Nu har vi kastat oss i snön och fy vad kallt det var!

JAg gjorde två kullebyttor och en hjulning duktigt erl hur!hahah=D

Senare ska jag ta en kopp varm choklad och en lussebulle:)

Om ni vill se bilder och filmklipp när vi kastar oss i snön kolla på min fb det finns fler bilder där + videor


  

Av Elin - 28 november 2010 12:04

Just nu sitter Denise och jag framför datan och kollar bloggar;)

Om 1 timma elr 2 så ska jag och Denise gå ut och slänga oss i snön...

Förut snöa det ännu mer men nu gör det inte det.

jag är 100% säker att det är minus grader (roligt för oss)

Jag kanske kommer lägga ut bilder sen när vi ligger i snön fast ni kan kolla på in fb ockkså för där kommer det vara mer bilder=)

Jaja om man har kopierat och klistrat in på sin logg så har man och då får man lova det;)


    

Ovido - Quiz & Flashcards