onlyelins

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Elin - 12 november 2010 17:10

  

Av Elin - 12 november 2010 15:32

Nu ska jag gå ner och fika vi köpte maränger åhhh vad jag älskar maränger mums det godaste jag vet....

ska snart bestämma vad jag ska ha på mig men innan maränger........


  

Av Elin - 12 november 2010 12:31

   en till outfit kommer senare

Av Elin - 12 november 2010 12:10

nu är det sista lektionen livskunskap med mausudd jippi vi kommer säkert göra no:( elr vad vi vil=D senare drar jag hem till Clara på kalas, jag och Denise tar bussen till henne och kanske går på torget innan ;)

men vi kommer troligt vis komma 15 min innan för annars får vi ta en buss som går precis när det börjar;P

kanske blir en outfit senare vad jag ska ha på mig=D

Av Elin - 12 november 2010 07:42

nu är det äntligen fredag och vi startar  morgonen med gympa helt okej ämne fast på morgonen... nä man är ju så himla trött då fast jag värkar vara piggare än vanligt idag(Y) först gympa sen so sen sv sen livskunskap en helt okej dag förutom alla dessa ordklasser-.- nästa vecka blir det prov på det, fast jag tror jag kan det ganska bra=)

fast det är såååå booooorrrrriiiiiinnggggg !-.-

Nu sitter jag och snackar med Dennis Groda Floden Dinova på skype och hon håller på att välja kläder suck!-.- det går ju alltid lika bra att välja kläder för henne!

Igår gjorde jag ansiktsmask och den blev helt okej fast idag så kliar det lite i ansiktet jag kanske inte tålde den.

Det lär jag nog märka snart isåfall;)

Det blir ett till inlägg senare i skolan som vanligt

  

Ovido - Quiz & Flashcards