onlyelins

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Elin - 19 november 2010 21:27

Nu är det fredag kväll och jag sitter och pratar med Denise på skype ännu fast jag har gått iväg lite då och då;)

Nu börjar cirkus möller hahah förstår inte hur jag kan gilla det programet, men jaja nu ska jag kolla på det så kanske vi hörs senare=)

Av Elin - 19 november 2010 18:05

Nu är det fredag och helg mitt siba kort har inte kommit så jag kommer köpa kameran nästa vecka;)

Snart ska jag äta pizza och sen ska jag kolla på tv.

Nu skypar jag med Denise och imorgon bitti ska jag sälja gt, jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på imorgon.

Det var ju tänkt att vi skulle köpa kameran då men så kommer det inte bli:(



dålig kamera=dåliga bilder

      

Av Elin - 19 november 2010 10:18

Sitter och väntar på att chimchim och adam kommer för vi ska spela in en pjäs och så skulle dom skriva ut så har dom vart borta i typ 20 min för skrivaren är konstig;P

Så jag täkte blogga lite medans jag väntar =)

Så senare idag så drar jag och Denise hem till mig så går vi till Denise sen;)

Och så ska vi öva på dansen och fixa med tyg som vi ska ha på uppvisningen=D

Vi ska sy egna kläder elr Frida ska göra det åt oss, VI ska ha något turkåst typ över och blanka svarta leggins ner till=)

Men nu ska jag fortsätta så vi får höras sen;)

Ovido - Quiz & Flashcards