onlyelins

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Elin - 7 november 2010 19:09

idag har jag bakat havreflarn dom blev jätte goda=)

4/5 stjärnor får dom=D(Y)

Sen har jag ju inte bara bakat hela dagen utan jag har också delat ut ytliggare mer jultidningar så på dom två jag delade ut till tjänade jag 1300 kr(Y) sen har jag 4000 kr redan som jag har fått ihop=)

Sen idag ska jag se "i rymden finns inga känslor" den värkar sjukt bra, frida och albin har sätt den och dom sa att den var jätte bra=)

ger betyg på den senare idag elr imorgon=)

ska försöka bjuda på en modell bild för varje inlägg jag gör =)(Y)

    

  

Mat

Av Elin - 7 november 2010 13:34

sitter och äter nu;) idag ska jag dela ut ännu er jultidningar + plugga engelska:(

nej nu får jag allt äta klart så ses vi senare=)

Av Elin - 7 november 2010 00:25

skypar med min lilla plutt Denise just nu sitter hon på pottan och skiter=)

mitt framför webbkameran också! tänk på att skita i badrummet nästa gång.

Nu petar hon i näsan med kunde du inte snytit dig ist?

urchhhhhh! vad var det som lät?   yuuuu Denise la en brakare den varså högljud så hela stolen small!

Denise nu får du ta och ge dig!, hon sitter och målar lossas finnar i ansiktet stora och röda som en tomat!


hahaah ni märker att jag är trött va;P ska strax sova så man orkar med morgondagen godnatt säger jag då så bloggar jag mer imorgon=)

Ovido - Quiz & Flashcards